مطالب مفید

سئو تصاویر

 

دوستان عزیز بحث Alt  نویسی یک مسیله ایه که بیشتر دوستان سئو کار ما اطلاعات کافی ازش دارن و برای خیلیا یه مسیله حل شده محسوب میشه و بیشتر برای سئوکاران حد متوسط کاربرد داره البته داشتن اطلاعات بیشتر هم برای بقیه عزیزان خالی از لطف نیست قطعا.به سفارش شرکت تبلیغاتی تکین پرداز تبریز امروز براتون یه مطلب بسیار مفید در مورد Alt  نویسی و title عکس و تفاوتشونو خیلی چیزای دیگه هم که شامل میشه رو براتون ترجمه کردیم که امیدواریم بپسندید و لذت هم ببرید.

Alt نویسی برای تصاویر و تاثیر آن بر سئو سایت شما

              تصاویر خود را در مقالات خود وارد می کنید تا افراد ترغیب شوند متن شما را بخوانند. تصاویری که درست انتخاب شوند نیز پیام شما را تقویت می کند. شما نباید فراموش کنید که به این تصاویر  attribute alt خوبی اضافه کنید: تگ های ALT و تگ های عنوان(title)  پیام شما نسبت به عنکبوت موتور جستجو را تقویت و باعث بهبود دسترسی بیشتر نسبت به وب سایت شما می شود. در این پست همه چیز را درباره برچسب ها و تگ های عنوان به شما توضیح خواهم داد و همچنین دلیل آنکه چرا شما باید آنها را بهینه سازی کنید.

 

نکته: اصطلاح "alt tag" یک اختصار بدیهی است که در واقع یک ویژگی alt در برچسب img است. برای هر تصویر در سایت شما، برچسب alt باید آنچه در آن قرار دارد را توصیف کند. وقتی مرورگر ها چه سطح قابل رویت چه سطح غیر قابل رویت شما رابررسی میکنند این متن ها را دیده و عکس های شما را در دسترس عموم قرار می دهند.

 

تگ های alt و title چیست؟

 

این موضوع کاملا مرتبط با متن HTML هست.

 

ویژگیهای alt و title یک تصویر معمولا به عنوان برچسب alt یا alt text و title عنوان شناخته می شوند، حتی اگر از لحاظ فنی از این برچسب استفاده نمی کیند. متن alt شرح تصویر و عملکرد تصویر در صفحه را نشان می دهد. بنابراین اگر شما یک تصویر دارید که به عنوان یک دکمه برای خرید محصول X استفاده می شود، متن alt می گوید: "دکمه خرید محصول X را برای خرید محصول بزنید".

برچسب alt توسط خوانندگان صفحه نمایش، مرورگرهای مورد استفاده توسط افراد نابینا(افرادی که به سورس صفحه یا حتی به خود صفحه دسترسی ندارند و فقط دنبال عکس می گردند) و بینا استفاده می شود تا به آنها بگوید که در تصویر چه چیزی وجود دارد. ویژگی عنوان به عنوان یک راهنمای ابزار نمایش هنگامی که روی عنصر تصویر حرکت می کنید اختصاص داده می شود ، در مورد یک تصویر که دارای خاصیت دکمه باشد بیشتر مورد استفاده می باشد، این دکمه می تواند یک تماس اضافی مانند "خرید محصول X در ازای n تومان همین حالا " باشد.

 

هر تصویر باید یک متن alt داشته باشد. نه فقط برای افزایش سئو، بلکه به این دلیل که افراد نابینا و بینا در غیر این صورت نمی دانند که تصویر چیست. صفت عنوان لازم نیست. صفت عنوان نیز می تواند مفید باشد، اما در بیشتر موارد، رعایت نکرن آن زیاد به معنی خروج از خط قرمز نیست.

 

اما اگر یک تصویر یک هدف خاصی از بابت حضورش در صفحه نداشته باشد چه؟

 

اگر تصاویری در طراحی صفحه خود دارید که صرفا به دلیل طراحی موجود هستند، این حرکت شما اشتباه است، زیرا این تصاویر باید در CSS شما باشد و نه در HTML شما. اگر واقعا نمیتوانید آن را تغییر دهید، به آن ویژگی alt empty اکتفا کنید، یعنی

ویژگی آلت خالی این اطمینان را میدهد که خوانندگان براحتی از کنار آن تصویر عبور میکنند.

 

رابطه متن AltوSEO

 

گوگل، در مقاله خود در مورد تصاویر از این سرفصل استفاده کرد "ایجاد متن عالی بزرگ توسط تصاویر". این یک تصادف نیست، گوگل اهمیت زیادی به Alt  تصاویر میدهد نه تنها با این تگ متوجه می شود عکس در مورد چیست  بلکه متوجه می شود متن اطراف عکس نیز به صورت تقریبی در چه مورد می باشد.

 

 

 

 

ما به شما نمی گوییم شما باید کلمات کلیدی خود را با استفاده در Alt تمامی عکس ها را تبدیل به هرزنامه کنید. برای پست های خود یک تصویر خوب و با کیفیت بالا و مرتبط که نیاز دارید را در متن alt text اضافه کنید که باعث فوکوس روی کلمات کلیدی شود.

اگر تصویر شما یک تصویر از یک محصول خاص است، که شامل نام کامل محصول و IDمحصول در Altآن است پس قطعا آن محصول به راحتی قابل یافتن است.در کل:اگر کلمه کلیدی هست که برای پیدا شدن عکس مفید باشد حتما آن را در Alt عکس بنویسید چنانچه برایتان مقدور باشد.

 

امیدوارم این متن به اندازه قابل قبولی بتونه مشکل شما رو در مورد سئو تصاویر برطرف کنه

برای اطلاعات جامع تر به تاریخچه سئو که از ترجمه های ماست ، مراجعه کنید.

 

ترجمه شده در www.takin-pardaz.com

مترجم محمود ممقانی

تاریخ انتشار: 08-12-2017